Ghost of Toast |
Wysłany: Czw 15:59, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
Ok rozwinę swoja myśl dotyczącą AB.
Będę mówił o teamie zbalansowanym, bo przy AB w którym taktyka nie ma większego sensu ten ma większe szanse niż np. 4Rt caperow, którzy natkną się na jakiś tam opór.
Meele: Najlepszy War. A czemu nie Derv albo Assa? Odpowiedz jest prosta, damage ma być tworzony przez cos typu Ele. Meele ma utrudnić życie a nie zabić. War dzięki Criple Shashowi, Devastating Hammerovi, Backdreakerowi, Magehunter Smashowi, Earth Shakerowi i Everiscatowi sprawdza się do tej roli znakomicie. Jeśli nawet chcemy nim zadawać dmg to możemy, przecież jest opcja na SS albo na DS.
Dmg Output: Tu jest już więcej opcji. Jest Necro z jego Toxic Chill spikiem, jest Eles który ma parę naprawdę dobrych buildow.
Jeśli wybierzemy Necro jesteśmy zmuszeni być czystym spikerem. Natomiast wybór Elementarysty daje możliwość korzystania z takich skilli jak Aegis (przydatne przeciwko MM), Blured Vision czy Steam. Eles może również cały swój build nastawić na Water Spike zadający mniej dmg niż Fire czy Air ale będący przy okazja snarem.
Support: Tu tez jest sporo opcji do wyboru. Wybór leży miedzy Rt, N, R a P.
Rt - W tej roli Rt zadaje umiarkowany dmg (WoR i nie bezpośrednio Weapon spellami i/lub Spiritami), leczy (WoR, zwykły Rt heal, Spirity), Ściąga kondycje (WoR, niektore Resto Spelle) i protuje (Spirity, Weapon Spelle)
N - Necro może robić za Energy Denial, za Degena, za Heal + Enchantment Removal, ale tak na prawdę jego największą siła na arenie takiej jak AB leży w byciu MM - Aura of the Lich zwiększa żywotność, w przeżyciu pomaga również Mystic Regen. W utrzymaniu energii na wysokim poziomie pomaga nieoceniony Soul Reaping (bardzo wydajny kiedy jest się MM) i Sygnet of Lost Soul. A Miniony zmuszają przeciwników do szukania i atakowania właśnie jego co biorąc pod uwagę Aurę Licha, Mystic Regena, Dark Bonda, Infuse Condition i monka za plecami nie jest wcale takie łatwe.
R - Interrupy, condition spammer, solo shrine capper - takie jego funkcje sa. A czemu nie Thrumper?? bo jeśli potrzebny nam snare mamy water ele, cripeslasha, jakiegoś wara z młotkiem (duuuuuuuzo lepszy od thrumperow - robiłem 1na1 i wiem).
P - Parę spear skilli co zadają miły dla oka dmg + są niezłym źródłem kondycji, dodatkowo parę piosenek i okrzyków co by się monk i/lub nuker nie przemęczał.
Monk - Monk to monk, choć nie do końca. Jeśli drużyna ma MM można bardzo poważnie zastanowić się nad zamianą go na N/Rt, który ma do wyboru 2 elity: Icy Veins - genialny elit do wspierania damage dealera; lub WoR również genialny dla za względu na swoja wszechstronność - tutaj wybór powinien zostać dokonany poprzez preferencje gracza. Taki rodzaj healera jest gorszy od monka bo pomimo tego, ze potrafi szybciej i więcej razy podnieść czerwony pasek w gore tak na prawdę co się liczy to możliwość połączenia tego z protem w czym monk jest duuuuuzo lepszy.
Wiec tu drużyna ma wybór pomiędzy monkiem, który nie robi nic poza leczeniem lub necrosem, który zada trochę dmg i czasem popodnosi czerwony pasek ostro w gore. (N/Rt nie ma możliwości leczenia całego teamu to Life jest sytuacyjne - trwa 20 sekund i się go NIE zabija, bo jest potrzebny aby inne Resto spelle działały[i tak zginie jak spotkasz na swojej drodze kogos grajacego odrobine dluzej-dop. seler])
Teraz zapodam parę przykładowych pasków, najwięcej będzie pasków wojownika bo po prostu na nim znam się najlepiej. Z innych profesji będą te najważniejsze, co nie znaczy, ze jedyne paski.
Parę templatow może się nie zgadzać z podanymi paskami, ponieważ templaty zawierają puste miejsca a podane paski są zapełnione skillami optymalnymi na AB.)
Meele
W/any Magehunter Smash - Template: OQASE5JPhawyShpwX/JGWBA
Strenght: 12+1
Hammer Mastery: 12+1+1
Magehunter Shash{e}, Crushing Blow, Hammer Bash, Bull's Strike, Fail, Rush, Enraging Charge, Lion's Confort
W/any Dragon Slash - Template: OQASEZKL+Fgt4M1VpV/kAA
Swordmanship: 12+1+1
Strenght: 12+1
Saver Artery, Gush, Dragon Slash{e}, Bull's Strike, For Greate Justice, Frenzy, Rush, Lion's Confort/Enraging Charge
W/E Devastating Hammer - Template:OQASE5JPjFwyZhpwX/JGWBA
Hammer Mastery: 12+1+1
Strenght: 12+1
Air Magic: 3
Devastating Hammer{e}, Crushing Blow, Heavy Blow, Shock/Bull's Strike, Fail, Rush, Enraging Charge, Lion's Confort
W/any Crippling Slash - Template: OQASEZKPHWAzUjpoV+JAABA
Swordmanship: 12+1+1
Strenght: 12+1
Crippling Slash{e}, Gush, Sun and Moon Slash, Bull's Strike, Fail, Enraging Charge, Rush, Lion's Confort
W/D Steady Stance - Template: OQojENVcKPl6hSbEAAAAABABA
Tactic: 12+1+1
Strenght: 3+1
Scythe Mastery: 12
Steady Stance{e}, Desperation Blow, Drunken Blow, Rending Touch, Sprint, Shields Up, Healing Signet, Rending Sweap
Nuker
E/any Searing Flames - Template: OgBSoYGP0txaTzYAMQG4CBA
Fire Magic:12+1+3
Energy Storrage: 12+1
Water Magic: 3+1
Searing Flames{e}, Glowing Gaze, Liquid Flame, Steam, Metero Shower, Glyph of Less Energy, Fire Attunement, Flame Djinn's Haste
E/any Dual Attunement - Template: OgBSgYGLeT5E2cDtEOkiAA
Air Magic:12+1+3
Energy Storrage:12+1
Lightning Strike, Lightning Orb, Lightning Hammer, Blindning Flash, Aura of Restoration, Air Attunement, Elemental Attunement{e} - Lub Blindning Surge{e} ale wtedy zamieniamy Hammera na Glyph of Less Energy
N/A Toxic Chill Spiker - Template: OAdTUYD61xNnF2z8s38OqqKAA
Death Magic:12+1+3
Deadly Arts:10
Soul Reaping:8+1
Augory of Death, Deathly Chill, Toxic Chill{e}, Vile Miasma, Signet of Toxic Shock, Disrupting Dagger, Signet of Lost Soul, Entangling Asp
N/A Dancing Daggers - Template: OAdSYYPPuZUmWDi9m5RVVBA
Soul Reaping:12+1+1
Deadly Arts:12
Augory of Death, Reaper's Mark{e}, Dancing Daggers, Entangling Asp, Signet of Toxic Shock, Deadly Paradox, Signet of Lost Soul, Disrupting Daggers
Support:
N/D Heir to the Master - Template: OApkQIFshuiDegKMFkDKiFB7tqC
Death Magic:12+1+3
Soul Reaping:10+1
Earth Prayers:8
Blood Magic:2+1
Blood of the Master, Animate Bone Field, Animate Bone Horror, Aura of the Lich, Dark Bond, Infuse Condition, Mystic Regeneration, Signet of Lost Soul
C.D.N. |
|